DRUKOWANIE


    DRUKI REKLAMOWE I MATERIAŁY BIUROWE

  • Check
    ulotki, plakaty, naklejki, folie przylepne
  • Check
    pocztówki, zaproszenia, vouchery, bilety
  • Check
    pieczątki, wizytówki, papier firmowy, papier pakowy
  • Check
    podkłady na biurko, clipboardy, segregatory, teczki ofertowe
  • Check
    katalogi: klejone, szyte, spiralowane
  • Check
    notesy: klejone, bez okładki, z okładką, spiralowane
  • Check
    kalendarze wiszące: x-dzielne, listwowane, spiralowane
  • Check
    kalendarze biurkowe: książkowe, planery, listkowe, piramidki
  • Check
    torby reklamowe: papierowe, z siatki mesh

    DRUK WIELKOFORMATOWY I MATERIAŁY WYSTAWIENNICZE

  • Check
    billboardy, plakaty wielkoformatowe, backlighty
  • Check
    folie OWV, folie monomeryczne, folie wylewne
  • Check
    płyty: Dilbond, płyty hips, płyty Stadur
  • Check
    banery, siatki (banery siatkowe)
  • Check
    roll-upy, x-banery
  • Check
    arkusze plano
  • Check
    płótna canvas
DRUK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

W dobie postępującej cyfryzacji druk reklamowy nadal zajmuje ważną pozycję w arsenale dostępnych środków przekazu. Mylili się ci, którzy twierdzili, że billboardy umrą śmiercią naturalną, a papierowe wizytówki zostaną zastąpione tymi przesyłanymi przez bluetooth. Drukarze mają co robić. Powodów jest przynajmniej kilka…

Szelest papierów czy identyfikacja marki?

Posługiwanie się wizytówkami należy do kultury biznesu, a każda szanująca się firma posiada swój własny papier firmowy, papeterię, artykuły biurowe i foldery ofertowe. Tego typu materiały są ważnym elementem identyfikacji i należy dbać o to, by były należycie wykonane. To one, w połączeniu z aparycją i profesjonalizmem pracowników, stają się atrybutami wysokich standardów. Dodatkowo, obecność gadżetów reklamowych takich jak kalendarze, podkładki na biurka, koszulki, długopisy, kubki itp. ma wpływ na integrację pracowników i ich świadomość przynależności do organizacji.

Zdjęcie znanej postaci z twoim logo w tle?

Organizowanie akcji promocyjnych w punktach sprzedaży stało się obecnie jednym z ważniejszych elementów kampanii reklamowych. Hostessy i marketerzy pojawią się już nie tylko w sklepach z artykułami pierwszej potrzeby, ale także w siedzibach instytucji finansowych, nie wspominając o targach branżowych. Wszędzie tam siłę przekazu wzmacniają katalogi, foldery i ulotki, banery i roll upy oraz drobne gadżety reklamowe. Ścianki wystawiennicze ze znakami firmowymi sponsorów przydają się także w czasie organizowania eventów jako tło zdjęć używanych później do tworzenia materiałów PR.

Emocje sprzedają, dlatego kupujemy… opakowania

W przypadku drogich produktów opakowanie może podkreślać prestiż ich posiadania, w przypadku tańszych liczy się wytworzenie impulsu zakupowego. Co zrobić, by zwrócić uwagę klienta na twój towar w miejscu sprzedaży? Czasem wystarczy zmiana opakowania. Pomyśl, czy zwracałbyś uwagę na Mleko Łaciate, gdyby nie specyficzne kartony i etykiety? Okazuje się, że odpowiednia kolorystyka, dobór grafiki i typografii mogą podnieść sprzedaż o kilkaset procent. Od dawna wiedzą o tym wydawcy czasopism. Mówienie, że książki nie ocenia się po okładce może i jest prawdą, ale zastanówmy się, czy myślimy o tym, stojąc przed regałem pełnym książek.

Walka z billboardami to walka z wiatrakami?

W 2012 r. media podchwyciły temat napastliwości reklamy outdorowej. W warszawie – pisano – jest 21 tys. billboardów, podczas gdy w Paryżu wisi ich tylko 2 tys. Temat powrócił przed wyborami parlamentarnymi w 2015 r. Powinno to dawać do myślenia każdemu, kto mówi, że tradycyjna reklama jest już przeżytkiem. Jeśli tak by było, nie powstała by ustawa krajobrazowa regulująca zasady rozmieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Wielkoformatowe plakaty i citylighty nadal są bardzo dobrym kanałem komunikacji. To obecnie chyba jedyne media o naprawdę masowym zasięgu oddziaływania, co do których można mieć pewność, że zostaną zauważone.

Masz pytanie dotyczące druku materiałów reklamowych? Skontaktuj się z nami.